در این مطلب سعی داریم ضمن بررسی مزیت ها و معایب فروشگاه اینترنتی ، به بررسی دیدگاه ها و تجربه های افراد مختلف که از فروشگاه اینترنتی خرید داشته اند، بپردازیم؛ لذا از تمام دوستان تقاضا می شود صرف نظر از تجربه مثبت و منفی در خرید از فروشگاه، با بیان دیدگاه ها و نظرات خود ما را در این امر یاری فرمایند:
در فروشگاه اصل اول تامین رضایت مشتریان می باشد و تمامی بخش های فروشگاه موظف هستند در چارچوب وظایف تعیین شده، نسبت به تامین رضایت مشتریان و ایجاد یک تجربه خرید خوب و لذتبخش، اهتمام ورزند.
در این فروشگاه سعی گردیده که برای تمام مشتریان با هر نوع سلیقه و نگاه، تجربه ای خوب از یک خرید اینترنتی ایجاد گردد: تضمین بهترین قیمت، ارسال سریع و بموقع سفارشات (حتی امکان دریافت ۳ ساعته سفارشات)، ارائه مجموعه کاملی از محصولات برندهای معتبر با گارانتی اصلی از لوازم خانگی تا دیجیتال و ورزشی، امکان پرداخت در محل حتی برای کالاهای گران قیمت و حجیم مانند یخچال فریزر و لباسشویی و …، پاسخگویی به سوالات مشتریان قبل و پس از خرید، ارائه بیشترین خدمات پس از فروش تحت عناوین ۱۰ روز گارانتی خرید (شامل گارانتی قیمت، اصالت، سلامت، مغایرت و عودت)، بعلاوه چتر حمایتی و …